O SZKOLENIU
W pierwszych latach życia dziecka rozwój posturalny jest bardzo intensywny. Zmieniają się: sylwetka i postawa ciała dziecka, ukształtowanie kończyn dolnych i stóp, aktywność mięśni posturalnych i kontrola posturalno-równoważna. Są to czynniki bardzo istotne dla rozwoju neurofizjologicznych procesów integracji sensorycznej. Aspekty te wpływają także na ocenę diagnostyczną oraz proces terapeutyczny w SI. Szkolenie pozwoli lepiej zrozumieć istotę zmian posturalnych, wychwycić ewentualne symptomy zaburzeń posturalnych, umieć je lepiej zinterpretować oraz efektywniej prowadzić działania diagnostyczno-terapeutyczne w SI. Jest to doskonałą formą praktycznego poszerzenia wiedzy i podniesienia kwalifikacji dla terapeutów integracji sensorycznej, szczególnie tych, którzy nie są fizjoterapeutami.
Start szkolenia
16 listopada 2024r., g. 9.00 -16.00
Certyfikacja szkolenia
Każdy kursant otrzymuje
- 30 – dniowy dostęp do nagrania ze szkolenia.
- aktualną wiedzę od specjalistów w branży
- certyfikat PDF
- materiały szkoleniowe
Dla kogo?
Fizjoterapeutów, logopedów, terapeutów SI, pedagogów, oligofrenopedagogów, psycholog.
ZBACZ DOSTĘPNE TERMINYProgram szkolenia
- Charakterystyka fizjologicznej zmienności rozwoju posturalnego dziecka od 2 do 7 roku życia.
- Czynniki wpływające zakłócająco na rozwój posturalny – mechanizmy kompensacyjne.
- Ocena diagnostyczna procesów SI w aspekcie posturalnym.
- Zalecenia do terapii SI u dzieci z dysfunkcjami posturalnymi.
- Sesja Q&A
mgr Izabela Gelleta
Specjalista rehabilitacji ruchowej I stopnia, terapeuta metod NDT-Bobath, PNF, SI, pedagog, wykładowca akademicki, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w pracy terapeutycznej z niemowlętami, dziećmi i młodzieżą.
Prowadzi szkolenia i warsztaty terapeutyczne przeznaczone dla: nauczycieli wychowania przedszkolnego i zintegrowanego, pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów integracji sensorycznej, fizjoterapeutów, innych specjalistów pracujących z niemowlęciem, małym dzieckiem, dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w placówkach oświatowo-wychowawczych, terapeutycznych i integracyjnych, rad pedagogicznych, placówek oświatowo-wychowawczych, zespołów terapeutycznych, rodziców, opiekunów noworodków i niemowląt oraz małych dzieci.
Jest współzałożycielem Fundacji „Wsparcie na Starcie”