I. Definicje:
a) Terapeuci na walizkach – HYGGE sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, przy al. Wojska Polskiego 187a/1, NIP: 8522701160, REGON: 526929059
b) Organizator – HYGGE sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, przy al. Wojska Polskiego 187a/1, NIP: 8522701160, REGON: 526929059
c) Uczestnik – pełnoletnia osoba fizyczna zamierzająca wziąć udział w kursie organizowanym przez Organizatora, będąca przedsiębiorcą lub Konsumentem.
d) Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Organizatorem umowę o realizację kursu, niezwiązaną bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby. Niezgodne z prawdą podawanie się za konsumenta może stanowić czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz wypełniać znamiona nieuczciwej praktyki rynkowej w rozumieniu przepisów o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym;
e) Regulamin – niniejszy regulamin.
f) Regulamin Portalu – regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z dnia 18 lipca 2002r., dotyczący portalu www.terapeucinawalizakch.pl.
g) Umowa – umowa o realizację kursu dla Uczestnika, zawierana na odległość w drodze elektronicznej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem. Treść Umowy określają:
Postanowienia Regulaminu, warunki podane w trakcie zakupu kursu takie jak temat kursu wybrany przez Uczestnika, cena kursu;
Treść oświadczeń, w tym zgód, składanych przez strony w związku z zawarciem Umowy.
h) Konto – Konto w rozumieniu Regulaminu Portalu.
i) Login – Login w rozumieniu Regulaminu Portalu.
j) Hasło – Hasło w rozumieniu Regulaminu Portalu.
II. Rejestracja na kurs i zawarcie Umowy
- Aby wziąć udział w kursie należy dokonać rejestracji poprzez formularz on-line na stronie www.terapeucinawalizkach.pl oraz uiścić opłatę za kurs.
- W celu rejestracji na kurs Uczestnik musi utworzyć swoje Konto na stronie www.terapeucinawalizkach.pl. Zasady utworzenia Konta opisane zostały w Regulaminie Portalu.
- Uczestnik zobowiązany jest przestrzegać Regulaminu oraz posiadać aktywne Konto co najmniej do czasu realizacji zakupionego przez siebie kursu. Usunięcie Konta przed realizacją kursu będzie traktowane jako odstąpienie od Umowy w rozumieniu Regulaminu.
- Po utworzeniu Konta Uczestnik loguje się na stronie www.terapeucinawalizakch.pl w zakładce „Zaloguj / Zarejestruj”, wybiera rodzaj i temat kursu spośród kursów stacjonarnych dostępnych w zakładce 'Szkolenia’ lub kursów on-line dostępnych w zakładce „Webinary” , dodaje wybrany przez siebie kurs do koszyka zakupów, potwierdza zakup kursu i dane dotyczące zakupu, akceptuje Regulamin jako wiążący go, a następnie zatwierdza zakup kursu zaznaczając opcję „Kupuję i Płacę” i dokonuje opłaty za kurs.
- Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja Regulaminu. Akceptacji regulaminu Uczestnik dokonuje w drodze odrębnego oświadczenia woli składanego w postaci elektronicznej poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru w trakcie zakupywania kursu na stronie www.terapeucinawalizkach.pl.
- W zależności od rodzaju kursu dostępne są kursy indywidualne i grupowe. Liczba miejsc w kursie grupowym, zarówno stacjonarnym jak i on-line, ustalana jest indywidualnie dla każdego kursu i podawana w opisie kursu dostępnego w zakładce 'Szkolenia lub 'Webinary’ na stronie www.terapeucinawalizkach.pl
- Zatwierdzenie zakupu kursu, o którym mowa w pkt 4 Regulaminu, poprzez zaznaczenie opcji „Kupuję i Płacę” jest równoznaczne z zawarciem Umowy. Po zatwierdzeniu zakupu kursu Uczestnik otrzymuje na adres poczty elektronicznej potwierdzenie zawarcia Umowy (potwierdzenie złożenia zamówienia).
- W przypadku, gdy liczba osób zgłoszonych do udziału w kursie jest większa od liczby miejsc o udziale w kursie decyduje data uiszczenia opłaty za kurs.
III. Ceny i zasady płatności
- Ceny poszczególnych kursów wskazane zostały na stronie www.terapeucinawalizakch.pl w zakładce „Szkolenia” i „Webinary” przy każdym z kursów tam zamieszczonych i obejmują należne podatki i opłaty publicznoprawne.
- Płatności za kursy dokonywane są przelewem na rachunek bankowy Organizatora. Szczegóły dotyczące sposobu dokonywania płatności za kursy wskazane są w formularzu płatności każdego z kursów oraz w potwierdzeniu zakupu kursu, które jest przesyłane na adres poczty elektronicznej Uczestnika niezwłocznie po zawarciu Umowy.
- Opłata za kurs powinna być dokonana najpóźniej w terminie 2 dni od daty zawarcia Umowy, przed datą realizacji kursu. Za datę uiszczenia opłaty przyjmuje się datę jej zaksięgowania na rachunku bankowym Organizatora.
- W wyjątkowych przypadkach, gdy Uczestnik dokonuje zakupu kursu w terminie uniemożliwiającym dochowanie wymogu wskazanego w pkt 11 Regulaminu, za datę uiszczenia opłaty za kurs przyjmuje się datę polecenia zapłaty z rachunku bankowego Uczestnika. W takim przypadku, po uprzednim uzgodnieniu z Organizatorem, Uczestnik jest zobowiązany niezwłocznie przesłać Organizatorowi potwierdzenie polecenia zapłaty w formie elektronicznej na adres szkolenia@terapeucinawalizkach.pl.
IV. Realizacja kursu
- Po zaksięgowaniu opłaty za kurs na rachunku bankowym Organizatora, co jest jednoznaczne z wpisaniem na listę uczestników kursu, Uczestnik otrzymuje na adres poczty elektronicznej:
a) link do kursu (dotyczy tylko kursów on-line; strony mogą uzgodnić inny sposób przekazania linka do kursu, np., telefonicznie lub poprzez komunikator messenger),
b) materiały niezbędne do przeprowadzenia kursu (dotyczy tylko kursów on-line),
c) fakturę VAT lub paragon. - W przypadku niezakwalifikowania się na kurs z powodu braku miejsc lub zbyt późnego dokonania opłaty Uczestnik jest o tym fakcie zawiadamiany na adres poczty elektronicznej a opłata za kurs jest mu niezwłocznie zwracana lub zaliczana na poczet takiego samego kursu w innym terminie, w zależności od wyboru Uczestnika.
- Organizator kursu dopuszcza możliwość wskazania mu innego Uczestnika w zastępstwie, z zastrzeżeniem, że spełnia on kryteria uczestnictwa w danym kursie (w szczególności posiada niezbędne kwalifikacje).
- W przypadku gdy kurs nie może odbyć się z przyczyn Organizatora, Organizator zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu w innym terminie bądź zwrotu 100% wniesionych opłat Uczestnikowi.
- W przypadku braku możliwości poprowadzenia kursu przez wyznaczonego instruktora w wyniku przyczyn losowych Organizator zastrzega sobie prawo do wyznaczenia innego terminu kursu.
- W przypadku odwołania kursu z przyczyn dotyczących Organizatora lub z uwagi na niedostateczną liczbę Uczestników, zmiany terminu kursu, w tym w przypadku wskazanym w pkt 20 Regulaminu a także w przypadku braku możliwości udziału Uczestnika w kursie z uwagi na brak miejsc, Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wszelkie szkody poniesione przez Uczestnika z tego tytułu.
V. Rezygnacja z kursu
- Rezygnację z uczestnictwa w kursie/szkoleniu należy zgłosić, mailowo na adres: szkolenia@terapeucinawalizkach lub telefonicznie pod numerem +48 501 095 071
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa od momentu zapisu do 6 tygodnia przed rozpoczęciem kursu całość wpłaty podlega zwrotowi na wskazany numer konta bankowego.
- Jeśli rezygnacja nastąpi w okresie 6-4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia wpłacona kwota nie podlega zwrotowi. Istnieje jednak możliwość przeniesienia środków na poczet kolejnej edycji szkolenia lub innego wybranego szkolenia z oferty Terapeuci na walizkach..
- W przypadku rezygnacji w okresie krótszym niż 1 miesiąc do rozpoczęcia szkolenia wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
- W wypadku choroby potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim (tzw. L-4), Firma Terapeuci na walizkach umożliwia uczestnictwo w innym wybranym kursie, w dostępnym terminie.
- W każdym z przypadków wymienionych w punktach 2-5 istnieje możliwość wskazania Uczestnika zastępczego, który będzie uczestnikiem danego szkolenia, po wcześniejszej akceptacji przez Organizatora. W tym przypadku całość wpłaty zostaje zwrócona Uczestnikowi, który zgłosił rezygnację.
- W innych wypadkach niż opisanych w podpunktach 2-5, nie ma możliwości zwrotu dokonanych wpłat. Wyjątkiem jest odwołanie kursu przez Organizatora.
VI. Prawa autorskie
- Materiały szkoleniowe oraz treść kursów są chronione prawnie w zakresie prawa własności intelektualnej w szczególności prawa autorskiego. Zabronione jest:
a) kopiowanie, rejestrowanie, utrwalanie lub inne powielanie materiałów szkoleniowych a także ich rozpowszechnianie, w tym udostępnianie osobom trzecim lub wprowadzanie ich kopii do obrotu, zarówno odpłatnie jak i nieodpłatnie;
b) rejestrowanie treści i przebiegu kursu za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz a także udostępnianie tak utrwalonego przebiegu kursu osobom trzecim lub wprowadzanie go do obrotu zarówno odpłatnie jak i nieodpłatnie;
c) wprowadzanie do obrotu odpłatnie lub nieodpłatnie opracowań, w rozumieniu art. 2 ust. 1 i 2 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zarówno materiałów szkoleniowych jak i treści kursów;
d) wykorzystywanie materiałów szkoleniowych lub treści kursów do celów własnej działalności zarówno odpłatnej jak i nieodpłatnej, w tym zwłaszcza działalności szkoleniowej w zakresie tożsamym lub zbliżonym do treści kursów. - Organizator zastrzega sobie prawo do utrwalania przebiegu kursu w celach poprawy jakości kursów a także w celach promocyjnych i informacyjnych. Wizerunek uczestników może być publikowany przez Organizatora w mediach społecznościowych w tym na portalu facebook i youtube. Wizerunek uczestników będzie publikowany wyłącznie po wyrażeniu przez nich zgody.
VII. Reklamacje
- Uczestnik może złożyć reklamację dotyczącą realizacji kursu.
- Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres HYGGE sp. z o.o. al. Wojska Polskiego 187a/1, 71-325 Szczecin lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres szkolenia@terapeucinawalizkach.pl.
- W treści reklamacji należy podać okoliczności ją uzasadniające. Reklamacja powinna zawierać także dane umożliwiające kontakt z Uczestnikiem wnoszącym reklamację.
- Organizator rozpatrzy reklamację w terminie do 30 dni od daty jej zgłoszenia.
- Organizator pozostawia bez rozpoznania reklamację zgłoszoną po terminie lub, w której nie zawarto danych umożliwiających kontakt z Uczestnikiem wnoszącym reklamację.
VIII. Wymogi Techniczne
- Kursy on-line prowadzone są na platformie clickmeeting.com
- W celu wzięcia udziału w kursie on-line sprzęt komputerowy Uczestnika powinien spełniać wymagania techniczne określone przez dostawcę usługi clickmeeting.com
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakość działania platformy clickmeeting.com na urządzeniu Uczestnika. Uczestnik zobowiązany jest we własnym zakresie upewnić się, że jego sprzęt pozwala na korzystanie z tej platformy.
- Dane przesyłane do Organizatora poprzez portal www.terapeucinawalizakch.pl chronione są bezpiecznym protokołem Secure Socket Layer (SSL). Transmisja danych przesyłanych poprzez platformę Zoom zabezpieczona jest przez dostawcę tej platformy.
IX. Postanowienia końcowe
- Regulamin może być zmieniany przez Organizatora w każdym czasie. Zmieniony Regulamin ma zastosowanie do Umów zawartych po wejściu w życie tych zmian i publikacji zmienionego Regulaminu.
- Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie każdemu Uczestnikowi na stronie internetowej www.terapeucinawalizkach.pl. przed zawarciem przez niego Umowy, w sposób umożliwiający jego pobranie, utrwalenie oraz odtwarzanie Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Uczestnik.
- Uczestnik nie może, pod rygorem nieważności, bez pisemnej zgody Organizatora przenieść praw lub obowiązków wynikających z Umowy na osobę trzecią
- Wszelkie spory z Uczestnikami będącymi Konsumentami będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne, a spory z Uczestnikami niebędącymi Konsumentami rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.