Dla kogo ?
- fizjoterapeutów,
- logopedów,
- neurologopedów,
- terapeutów SI.
O kursie
Ocena diagnostyczna w zakresie SI często stanowi problem – szczególnie dla początkujących terapeutów i w przypadkach młodszych dzieci, u których nie można wykona wystandaryzowanych testów. Jest ona jednak podstawą dla określenia syndromu zaburzeń SI oraz opracowania planu terapii, a więc bardzo ważnym aspektem w pracy terapeutycznej.
- Jak zatem rozumieć pojęcie diagnozy w SI? Jakie są jej składowe i od czego one zależą?
- Czy istnieją i jakie są wytyczne w diagnozie SI?
- Na czym powinno opierać się pierwsze spotkanie w gabinecie terapeuty SI, które ukierunkowuje do dalszych działań diagnostycznych?
Po zakupie otrzymujesz
- 30 – dniowy dostęp do nagrania
- aktualną wiedzę od specjalistów
Po ukończeniu kursu kursant otrzymuje
- zaświadczenie
Program kursu
- Jak rozumieć pojęcie diagnozy w SI?
- Jakie są składowe diagnozy w SI i od czego one zależą?
- Czy istnieją i jakie są wytyczne w diagnozie SI?
- Pierwsze spotkanie w gabinecie terapeuty SI w aspekcie diagnozy.
mgr Izabela Gelleta
Specjalista rehabilitacji ruchowej I stopnia, terapeuta metod NDT-Bobath, PNF, SI, pedagog, wykładowca akademicki, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w pracy terapeutycznej z niemowlętami, dziećmi i młodzieżą.
Prowadzi szkolenia i warsztaty terapeutyczne przeznaczone dla: nauczycieli wychowania przedszkolnego i zintegrowanego, pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów integracji sensorycznej, fizjoterapeutów, innych specjalistów pracujących z niemowlęciem, małym dzieckiem, dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w placówkach oświatowo-wychowawczych, terapeutycznych i integracyjnych, rad pedagogicznych, placówek oświatowo-wychowawczych, zespołów terapeutycznych, rodziców, opiekunów noworodków i niemowląt oraz małych dzieci.
Jest współzałożycielem Fundacji „Wsparcie na Starcie”