Moduł 1
Dostęp do nagrania ze szkolenia zrealizowanego w dniu 10.01.2024,
Moduł 2
Zaproszenie do udziału w szkoleniu na żywo plus 30 dni dostępu do nagrania ze szkolenia
28.02.2024,
g. 19.00 – 20.30
Moduł 1
Strategie terapeutyczne w rehabilitacji małego dziecka w zgodzie z typowym rozwojem do 6 m.
Program szkolenia
- Charakterystyka rozwoju typowego
- Kierunki rozwoju.
- Składowe do pracy w leżeniu przodem.
- Jak wspomóc aktywny podpór w leżeniu przodem.
- Jak wspomóc budowanie lini środkowej.
- Jak wspomóc obroty i inne aktywności ruchowe w zależności od wieku dziecka bazując na rozwoju typowym.
- Sesja Q&A.
Moduł 2
Strategie terapeutyczne w rehabilitacji małego dziecka w zgodzie z typowym rozwojem 6 – 12 m.ż.
Program szkolenia
- Charakterystyka prawidłowego rozwoju.
- Kierunki prawidłowego rozwoju.
- Aktywny podpór.
- Transfery do wyższych pozycji.
- Praca ekscentryczna u dziecka w drugim półroczu życia
- Jak wspierać kompetencje ruchowe bazując na rozwoju typowym dziecka w pierwszym roku życia takie jak: samodzielny siad, transfer do pozycji czworaczej, stanie, zejścia z pozycji stojącej do niższych.
- Sesja Q&A.
Start szkolenia
Czas trwania:
- 10.01.2024r., (dostęp do pierwszego modułu w postaci nagrania ze zrealizowanego już szkolenia – 30 dni)
- 28.02.2024r., g. 19:00 – 20:30 (dostęp do udziału w szkoleniu na żywo plus 30 dni dostępu do nagrania z webinaru)
Każdy kursant otrzymuje
- aktualną wiedzę od specjalistów w branży
- certyfikat
- 30 – dniowy dostęp do nagrania
Dla kogo ?
- fizjoterapeutów,
- logopedów, neurologopedów,
- psychologów,
- pedagogów,
- osób, które są zainteresowane tematyką.
Beata Wasicka
Instruktor koncepcji NDT–Bobath
mgr fizjoterapii, absolwentka kierunku fizjoterapii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Wykładowca akademicki, koordynator i założyciel Centrum Dziecka – Wczesna Interwencja Pediatryczna. Swoja karierę zawodową rozpoczynała w Ośrodku Wczesnej Interwencji w Gdańsku, gdzie pracowała 12 lat. Od początku swojej pracy podążała w kierunku koncepcji NDT- Bobath.
Pierwszy swój kurs NDT – Bobath ukończyła w 2008/2009 i w kolejnych latach pogłębiała swoją wiedzę i praktykę zgodnie z koncepcją Bobath i doszkalała się na licznych kursach i szkoleniach z tematyki rehabilitacji dzieci. Uczestniczyła w wielu szkoleniach zakresu terapii neurorozwojowej i wczesnej diagnostyki zaburzeń rozwoju m in.: General Movements Assessment – metoda Prechtla, , TIMP (Test of Infant Motor Performance) i innych oraz prowadziła wiele kursów doszkalających z tematyki fizjoterapii pediatrycznej. W 2019 roku ukończyła kurs NDT – Bobath Basic po którym otrzymała uprawnienia nauczyciela koncepcji NDT- Bobath.