Opis szkolenia
Cykl webinarów składa się z 3 webinarów.
Webinar nr 1 – Kiedy zaczynam czuć co robię…czyli jak aktywności ruchowe w okresie niemowlęcym tworzą
podstawy rozwoju integracji sensorycznej?
→ 26.03.2025 r., godz.18.30-20.30
Webinar nr 2 – Kiedy zaczynam wiedzieć co robię…czyli jak czynności ruchowe okresu wczesnodziecięcego
kształtują integrację sensoryczną?
→ 23.04.2025 r., godz.18.30-20.30
Webinar nr 3 – Kiedy zaczynam wykorzystywać to co czuję, wiem i umiem zrobić… czyli jak działania ruchowe
w wieku przedszkolnym rozwijają integrację sensoryczną?
→ 21.05.2025 r., godz.18.30-20.30
Webinary przybliżą całościowy obraz funkcjonowania ruchowego dziecka od początku okresu niemowlęcego do końca wieku przedszkolnego w aspekcie procesów integracji sensorycznej. Pozwolą lepiej i pełniej zrozumieć znaczenie adekwatnego rozwoju motorycznego oraz dadzą podstawowe wskazówki do codziennych form wspomagania i stymulacji.
ZAPISUJĄC SIĘ NA CAŁY CYKL INWESTUJESZ 600 ZŁ. MOŻESZ WYKUPIĆ TAKŻE KAŻDY WEBINAR OSOBNO ZA 250ZŁ
Start szkolenia
- Czas trwania:
26.03.2025 r., godz.18.30-20.30
23.04.2025 r., godz.18.30-20.30
21.05.2025 r., godz.18.30-20.30
Dla kogo jest to szkolenie?
- Terapeutów SI, logopedów, neurologopedów, fizjoterapeutów, psychologów.
Każdy kursant otrzymuje
- aktualną wiedzy od specjalistów w branży
- zaświadczenie w formie pdf
- 30 – dniowy dostęp do nagrania szkolenia
Program szkolenia
- Webinar nr 1
- Webinar nr 2
- Webinar nr 3
Kluczowe zagadnienia webinaru:
– Podstawy rozwoju ruchowego dziecka w okresie niemowlęcym i ich wpływ na integrację sensoryczną.
– Czynniki środowiskowe modelujące rozwój sensoryczno-motoryczny niemowlęcia.
– Jak wspomagać i stymulować funkcje ruchowe w kontekście integracji sensorycznej.
Kluczowe zagadnienia webinaru:
– Podstawowe aktywności psychoruchowe w okresie wczesnodziecięcym.
– Zabawa ruchowa a integracja sensoryczna.
– Jak wspomagać i stymulować rozwój sensoryczno-motoryczny małego dziecka w kontekście integracji sensorycznej.
Kluczowe zagadnienia webinaru:
– Charakterystyka rozwoju podstawowych cech motorycznych u dziecka w wieku przedszkolnym.
– Kiedy obserwowane u dzieci zachowania motoryczne możemy określić jako dysfunkcje integracji sensorycznej.
– Jak wspomagać i stymulować funkcje percepcyjno-motoryczne w kontekście integracji sensorycznej.

mgr Izabela Gelleta
Specjalista rehabilitacji ruchowej I stopnia, terapeuta metod NDT-Bobath, PNF, SI, pedagog, wykładowca akademicki, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w pracy terapeutycznej z niemowlętami, dziećmi i młodzieżą.
Prowadzi szkolenia i warsztaty terapeutyczne przeznaczone dla: nauczycieli wychowania przedszkolnego i zintegrowanego, pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów integracji sensorycznej, fizjoterapeutów, innych specjalistów pracujących z niemowlęciem, małym dzieckiem, dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w placówkach oświatowo-wychowawczych, terapeutycznych i integracyjnych, rad pedagogicznych, placówek oświatowo-wychowawczych, zespołów terapeutycznych, rodziców, opiekunów noworodków i niemowląt oraz małych dzieci.
Jest współzałożycielem Fundacji „Wsparcie na Starcie”